دکوراسیون مغازه اسباب بازی فروشی
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون مغازه اسباب بازی فروشی: قطعا یک مغازه یا فروشگاه اسباب بازی فروشی جایی است مورد علاقه کودکان که در آنجا بیشتر از مکان های دیگری به همراه والدین خود حضور دارند. بنابراین بهتر است نحوه ی چیدمان، طراحی داخلی و دکوراسیون مغازه اسباب بازی فروشی باید به گونه ای انجام شود که مهمتر از همه باب سلیقه کودکان باشد، دست و پا گیر نباشد و همه ی وسایل به راحتی در معرض دید باشند؛ جوری که باعث سر در گم شدن فروشنده و خریدار نشوند.

رنگ بندی و نورپردازی دکوراسیون مغازه اسباب بازی فروشی

علاوه بر موارد ذکر شده، در دکوراسیون مغازه اسباب بازی، رنگ بندی و نورپردازی مغازه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور مثال می توانید در کل از رنگ پس زمینه ی سفید متمایل به خاکستری روشن استفاده نمایید که این رنگ به تنهایی نور را نیز به خوبی منعکس می کند و همچنین موجب بهتر دیده شدن اسباب بازی ها و لوازم مورد نیاز کودکان خواهد شد. همانطور که می دانید در اسباب بازی های کودکان از رنگ های شاد و وسایل رنگارنگ بیشتر استفاده می شود. بنابراین بهتر است از یک رنگ خنثی برای مثال در دیوار ها و قفسه ها و حتی کف فروشگاه، برای دید بهتر استفاده نمایید.

فضای انرژی بخش

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه یا مغازه اسباب بازی و لوازم سرگرمی خردسالان و کودکان باید انرژی مناسب برای آن گروه هدف را داشته باشد. کودکان علاقمند به فضاهای شلوغ و رنگارنگ بوده و از آن لذت زیادی میبرند. فضاهایی با تنوع رنگ و فرم و استفاده از موزیک در بخشهای مختلف دکوراسیون داخلی مغازه اسباب بازی فروشی برای کودکان جذاب بوده و حواس آن ها را درگیر محیط میکند.





:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم بازی کودک , دکوراسیون فروشگاه اسباب بازی , دکوراسیون مغازه اسباب بازی فروشی , دکوراسیون ویترین اسباب بازی فروشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: